loading...
SMJ
تست
تست
Sahand بازدید : 111 1394/06/19 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام ثانیه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه‌ : حسین غیاثی , آهنگ : احسان نی‌ زن ، فرشید ادهمی , تنظیم‌ : هومن نامداری میکس و مستر: محمدفلاح

 دانلود آهنگ با لینک مستقیم       

 

 


متن آهنگ ثانیه ها از احسان خواجه امیری
عاشقتم دست خودم نیست این حالو دوس دارم

 عاشقم اونقدر که محاله دست از تو بردارم

 آخه تو رو نمیفهمه کسی , هنوز به اندازه ی من

 بهونه ی تازه ی من بمونو حرفاتو بزن

 سکوتو بشکن

 ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

 

 بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

 ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

 بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

تو رو دارم تو روزایی که دنیا دلگیری

میایو حس دلتنگیو دوری میمیره

 میایو ریتم موسیقی قلبت دنیامو میگیره

 ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

 بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

 ثانیه ثانیه صدات حس آروم نفسات

مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکل لبخند تو شدم

 بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبسایت SMJ خوش آمدید. ارائه دهنده ی جدیدترین اخبار و مطالب از سراسر اینترنت و پیشگام در طراحی با استفاده از روش های نوین و به روز در دنیا.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از ظاهر جدید وبسایت راضی هستید؟
    اینستاگرام SMJ

    SMJ را در اینستاگرام دنبال کنید

    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 1,047
  • بازدید کلی : 54,901